ГАРАНТІЇ, ПРАВИЛА ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
На всі товари, придбані в інтернет-магазині SVITLO.UA, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який вступив в силу з 13 січня 2006 року.
На товари, що реалізуються у нашому магазині, надається гарантія в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.
1. ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ ПІСЛЯ КУПІВЛІ
Оплата за пересилку товару здійснюється покупцем.
Не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення.
Компанія ТОВ «Торговий дім «Світло» не несе відповідальність за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану роботою служб доставки і банків.
1.1 Процедура повернення товару належної якості:
1.1.1 Возврат товаров, доставленных по Виннице.
Ви можете здійснити повернення за адресою м Вінниця, вул. Київська, 78, 3 пов. Час роботи вказано на сайті www.svitlo.ua. Процедура повернення передбачає наявність паспорта і чека, за яким повертаються товари. Підставою для повернення є складена покупцем Заява на повернення товару.
1.1.2
Для повернення товару необхідно:
1) Завантажити, роздрукувати та заповнити заяву на обмін товару або повернення грошей.
2) Повідомити оператору нашого магазину про бажання повернути товар і отримати номер повернення.
3) Відправити посилку з товаром, що повертається, заявою на повернення, ксерокопією товарної накладної і гарантійним талоном (паспортом) на наш склад.
4) Відправити номер декларації зворотним електронним листом до замовлення після відправки товару, що повертається.
2. ПОВЕРНЕННЯ товару неналежної якості
ГАРАНТІЯ І СЕРВІС
Товаром неналежної якості є товар з істотним недоліком. Таким є недолік, який робить неможливим використання товару відповідно до його цільового призначення і виник з вини виробника або продавця (відповідно до ст.8 .1 Закону України «Про захист прав споживачів»).
2.1 Несправний виріб не можна замінити або повернути в наступних випадках:
- після закінчення гарантійного терміну;
- при наявності механічних пошкоджень;
- при наявності ознак розбирання виробу;
- при наявності ділянок підгоряння на корпусі, окислення металевої частини цоколя, клем;
- при відсутності індивідуальної упаковки;
- при відсутності документа, що підтверджує факт покупки;
- при використанні товару в умовах, що не відповідають правилам експлуатації (див. Інструкцію до виробу);
- порушені заводські пломби;
- при невідповідності артикулу на корпусі товару артикулу на індивідуальній упаковці та / або в документі, що підтверджує факт покупки;
- при невідповідності номера на корпусі з номером, вказаним в паспорті або гарантійному талоні виробу.
2.2 Процедура повернення по гарантії
Для повернення Вам необхідно:
1) Заповнити форму рекламації
2) Отримати номер повернення для відправки товару
3) Відправити посилку з товаром, що повертається, з копією товарної накладної і гарантійним талоном (паспортом) на наш склад.
4) Повідомити номер декларації після відправки товару, що повертається, оператору нашого магазину.
Відправка товару здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта» за адресою:
м Вінниця, Україна
Склад «НоваПошта» №2
Одержувач ТОВ «Торговий дім« Світло »
Примітка: Брак
Обов'язково збережіть товарно-транспортну накладну.
Графік роботи:
Пн-Пт с 9:00 до 17:00
Сб, Нд: вихідний
шт. = 0 грн. |
|
продовжити покупки повернутися в магазин |
Оформити замовлення |