ua ru
  • Графік роботи:
  • Пн-Пт: 08:30 - 17:00
  • Cб, Нд: Вихідний
Ваше замовлення 0грн.



ГАРАНТІЇ, ПРАВИЛА ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

 

На всі товари, придбані в інтернет-магазині SVITLO.UA, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який вступив в силу з 13 січня 2006 року.

На товари, що реалізуються у нашому магазині, надається гарантія в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.


1. ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ ПІСЛЯ КУПІВЛІ

Ви можете здійснити повернення або обмін товару належної якості протягом 14 днів за умови його працездатності, збереження товарного вигляду упаковки, відсутності механічних пошкоджень виробу, не порушені гарантійні пломби, а також при наявності документа, що підтверджує факт покупки (чек, накладна); для реле, лічильників, світильників - паспорт виробника (згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 робочих днів після отримання товару, що повертається, з необхідною супутньою документацією.

При відправленні посилки кур'єрською службою фактичною датою повернення товару вважається дата відправлення.

Повернення грошових коштів відбувається шляхом переказу на розрахунковий рахунок, вказаний у заяві на повернення.

Оплата за пересилку товару здійснюється покупцем.

Не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення.

Компанія ТОВ «Торговий дім «Світло» не несе відповідальність за затримку повернення товару та грошових коштів, викликану роботою служб доставки і банків.



1.1 Процедура повернення товару належної якості:


1.1.1 Возврат товаров, доставленных по Виннице.

Ви можете здійснити повернення за адресою м Вінниця, вул. Київська, 78, 3 пов. Час роботи вказано на сайті www.svitlo.ua. Процедура повернення передбачає наявність паспорта і чека, за яким повертаються товари. Підставою для повернення є складена покупцем Заява на повернення товару.

 

1.1.2 Повернення товару придбаного на відстані за допомогою кур'єрських перевезень.

Для повернення товару необхідно:

1) Завантажити, роздрукувати та заповнити заяву на обмін товару або повернення грошей.

2) Повідомити оператору нашого магазину про бажання повернути товар і отримати номер повернення.

3) Відправити посилку з товаром, що повертається, заявою на повернення, ксерокопією товарної накладної і гарантійним талоном (паспортом) на наш склад.

4) Відправити номер декларації зворотним електронним листом до замовлення після відправки товару, що повертається.


2. ПОВЕРНЕННЯ товару неналежної якості 

ГАРАНТІЯ І СЕРВІС


Товаром неналежної якості є товар з істотним недоліком. Таким є недолік, який робить неможливим використання товару відповідно до його цільового призначення і виник з вини виробника або продавця (відповідно до ст.8 .1 Закону України «Про захист прав споживачів»).

 

2.1 Несправний виріб не можна замінити або повернути в наступних випадках:

- після закінчення гарантійного терміну;

- при наявності механічних пошкоджень;

- при наявності ознак розбирання виробу;

- при наявності ділянок підгоряння на корпусі, окислення металевої частини цоколя, клем;

- при відсутності індивідуальної упаковки;

- при відсутності документа, що підтверджує факт покупки;

- при використанні товару в умовах, що не відповідають правилам експлуатації (див. Інструкцію до виробу);

- порушені заводські пломби;

- при невідповідності артикулу на корпусі товару артикулу на індивідуальній упаковці та / або в документі, що підтверджує факт покупки;

- при невідповідності номера на корпусі з номером, вказаним в паспорті або гарантійному талоні виробу.

 

2.2 Процедура повернення по гарантії

 

Для повернення Вам необхідно:

1) Заповнити форму рекламації

2) Отримати номер повернення для відправки товару

3) Відправити посилку з товаром, що повертається, з копією товарної накладної і гарантійним талоном (паспортом) на наш склад.

4) Повідомити номер декларації після відправки товару, що повертається, оператору нашого магазину.

 

 

Відправка товару здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта» за адресою:


м Вінниця, Україна

Склад «НоваПошта» №4

Одержувач ТОВ «Торговий дім« Світло »

Примітка: Брак


Обов'язково збережіть товарно-транспортну накладну.

Каталог

Графік роботи:

Пн-Пт с 8:30 до 17:00
Сб, Нд: вихідний